Mun mami sihisee...se tuli eilen töistä ja oli sen  näköinen kun mitä mä olen kun olen seinään juossut. Sitten se sihisi, taikka sillei yritti puhua hampaitten välistä..mä sitten vähän aikaa ihmettelin sitä touhua. Sitten kuulin että puhuttiin että mamilta on revitty hammas pois koska se oli puhki , loppuunkulunut, kuollut...oho..mä en olekaan tiennyt että ihmisetkin käy sellaisissa inhottavissa paikoissa missä joku ronkkii niitä. Ja mihin se lääkäri sitten on mamin kuollutta hammasta tarvinnu? Kyl mä kai olen niinkuin tajunnut että ihmisilkin on lääkäreitä mutta en ole oikein sitä sisäistänyt. 

Tsiis että on vaikeeta kirjoittaa kun Hössö apinoi tässä mun edessä kokoajan...kerjää taas multa huomiota. Se oli niin onnellinen siitä uudesta paskalootasta etä nyt se on mun komiassa turkissa kiinni kokoajan...hihhiii..miten osaankin tehdä mun tytsä niin onnelliseksi...hyvä kotikasvatus ja tapakasvatus...varmaan koska mun mami on aikas fiksu ja on opastanu mua monessa asiassa, että niinkuin miten kollin kuuluu olla...

Okei ..mutta mä niinkuin kelaan sitä hammasasiaa, koska mun kävi mamia sääliksi yöllä. Se ei nukkunu kunnolla, vaelsi pitkin kämppää ja voivotteli oloaan ja sanoi  minulle: -Leevi älä ikinä hanki hammasta jota ei enää ole koska ne sattuu.. Mä olin hei niin unenpöppörässä että mulle tuli vaistomaisesti hurina vastaukseksi. Se tuntui tepsivän..mami meni koisimaan ja nukkui muutaman tunnin. Sanoi mulle aamulla että mun hurinalla on rauhoittava vaikutus siihen olemattomaan hampaaseen..

Kaikkea sitä joutuukin kokeamaan tässä kollielämässä. Huomenna illalla kun mamiska tulee töistä me saadaan gourmet perlee ja sitten jos se on jotain muuta ihanaa meille löytäny stockalta.. sitten se lupasi leipoa huomenna. Mä diggaan kun leivotaan koska koko huusholli tuoksuu ihanalle ja kaikki on sillei rauhallista. Otan yleensä mun valvontapaikka keittiön pöydällä että näen mitä tapahtuu....Hössö tulee todennäköisesti seisomaan keskellä taikina...onkohan sillä huono näkö kun se aina änkee ihan liki kaikkii ruokia...hihhhii..mä vähän mietin..

Me ajatelitiin vaan koisia koko päivän tänään koska on perjantai ja niinkuin viikonlopun alkua

Pitäkää turkit kondarissa jäbät ja tytsät!

-LEEVI-