Että jos ei kattilokerho riitä häätämään noin koirulit mun pihalta...vaikka mami oli eilen pihalla mesoomassa sille akalle niin voidaan aina kutsua seuraavat kaverit apuun...tsihhii

supersquirrel.jpg

taikka sitten tää tabaus...

Killer20Squirrel.jpg

siinä koirulille vähän kelaamista että mihin puskaa sitä lähtis tässä piiloon...sen verran kovat kundit noi kaks että mäkään en ihan heti kävis rämpyttää niitten turkkia.

Meitsillä oli aika hyvä vire päällä eilen , vedin pompotan mamia leikki..eli niinkuin yäk en syö tota ruokaa...sitten mami sanoo että voi poika sä olet tänään vetäny vaan raksuja...sitten meitsi kattoo mamia just sillei että mul on ihan sikanälkä ja kuolema korjaa kohta ....sitten mami vaihtaa sen ruoaan mulle ..ja jeps arvasitte oikein ...en syö sitäkään ruokaa. Tää leikki voi jatkaa loputtomiin , aina vaan se ruoka vaihtuu ja aina vaan en syö yäk ilme ja sitten mami on aivan pasmat sekaisin että mitä nyt . Sitten sen jälkeen se menee siihen että tullaan turkkia kaivamaan ja silitellään että ootko kipee ja joo kyl sul on ihan kylmät tassut ja voie voie kokoajan ja itse siinä nauraa salaa  että tsihhiii... mua mikään vaivaa..ehkä joskus olen hiukan huomionkipeä.

Arvatkaa...vähän mua jännitti kun mami laittoi eilen sen saunan taas päälle. Katoin sillöin tällöin ovenraosta ihan varmuuden vuoksi kun pelotti että se taas kaatuu ja sitten menee toinen jalka. Kyl se pysyi pysytssä . Sitten se rasvas itteensä ja jotain öljyjutskia teki ja hais ihan kauheelle mun mielestä ...hirvee dunkkis..mä en noista niin välitä. Mami sanoi että kaikki tytöt tykkää tuoksuista, mutta että mun turkkituoksu on kanssa tosi hyvä kuulemma. Se aina sanoo että tuoksun maalaispojalle....mitä se sitten pitää sisällään en oikein tiedä...

Mä meen tässä nyt hollille kitbitsareita varten , koska kattokaa mami kävi eilen citymarketissa ostamassa mulle jättisäkki tonnikalaraksuja, kaksi purkkia kitbitsii ( sellaiset juusto.liha) ja sitten sain jotain hienoo pateeta ja sellainen purkkisetti latzin jotain hienoo juttua...mun kaappi kävi ihan ahtaaksi, en meinannu saada kaikki mahtumaan sinne..kattokaas kun mä olen tarkka miten sen kaapin järjestys pitää olla...

Ai niin ja kuulin eilen huhuja että Hösander tulee mun luo nyt perjantaina ja sitten se menee kotiin vasta ensi viikon keskiviikkona...ne on niitä berliinimuuttojärjerstelyitä...mä en pistä hanttiin ollenkaan..kiva kun saa vetää rallia ja tehdä kaikkee kivaa Hössön kanssa...esim pitää mamia hereillä tai jotain sellaista....niin ja keskiviikkona tulee ukki ja mummi...ehkä ukki tois mulle ja mun kauniille morsiammelle lihaa tällä kertaa. Unohdin siltä kysyä viimeeksi

Se on tsau..

-LEEVI-