Me seotaan tähän kuumuuteen...

Kerran päivässä jaksaa kunnon rundia vetää, yleensä aamuisin kun mä olen käynyt pommittaa vessalaatikkoa hajusteilla..heh.Tänään melkein sekosi mami meidän juoksulaukkakisaan. Kato kun mami on laittanu sellaiset kivat hyllyt seinälle mihin on sitten kiva mennä. Joo me kattokaas keksittiin tänään Hössön kanssa että ne hyllyt voi toimia ponnahduslautana ja sitä kautta voi koukata kun vetää laukati-laukati rundii...Mami oli eri mieltä. Se alkoi komentaa mua ja Hössöä että nyt alas sieltä ennenkuin jotain vahinkoa tapahtuu, että hyllyllä ei saa painia. Ai siis täh...kuka sellaista sääntöä on keksinny. Okei sitten se sanoi että itse asiassa lapset, toi hylly on sitä varten että siellä olisi jotain koriste esineitä taikka kirjoja, että se ei ole nukkumapaikka..Ai täh..missä sellainen sääntö lukee?! Ei mun kissamanuaalissa ainakaan edes mainita tällaisesta..täs se hylly ois, taikka siis niitä on kaksi sillei vähän niinkuin päällekkäin , mikä tekee niistä entistä kivemmat leikkipaikat

Resizeof2006-07-04018.jpg

Okei..oon jo kerran tippunu sieltä alas , mut' sitä kertaa ei lasketa kyl'.

IMGP2623.jpg

Mami sanoo että kun Hössö on hyllyllä siellä voi pitää tavaroita , että se osaa mennä nätisti tavaroitten välissä, mutta että mä jyyrään kaikki alleni ja sitten ne on ne tavarat lattialla...en mä tajuu.. Hössö on keksinyt uuden kyyttäämispaikan..tässä kuva siitä. On se aika muija, se hyppää suoraan lattialta töhän oven päälle...kunnon supermuija

Resizeof2006-07-04007.jpg

 

Tänään saadaan maksapateeta...mami menee hakee, se sanoi.

Meiti vetää ihan reporanka feeliksellä kyllä tänään...on niin kuuma

kuva05-1.jpg

Se on kaikille moro sitten vaan!

-LEEVI-