Me ollaan mellastettu ihan kiitettävästi sanoi mami...tsihhii...ollaan vedetty tasaseen tahtiin spurttia ja leikitty kumpi pelästyttää kumpi puolikuoliaaksi...se on sitä että menee vaanimaan sitä toista ja sitten hyppää suoraan eteen ja sydäri siinä tietty meinaa tulla ja sen jälkeen pitää ajaa takaa se tabaus joka onnistui ....se on siistii... mut...totanoin....mä en ikinä voita. Hössö pääsee aina mua yllättämään ja mami sanoi että olen tehnyt varmaan kaikki arko..eiku...arkro...eiku..mikä se sana on ...se on sellaisia kaikenlaisia temppuja tekevä tyyppi..

Säälittää vähän mamia , se tuli perjantaina 2,5 tuntia aikasemmin kotiin kun sillä oli kurkku niin kipee ja sitten se on ollu kuumeessa koko viikonlopun. Se sanoi että saikkua se ottaa kyl huomenna koska kuulemma ensi viikon lauantaina sen pitää olla hihittelyjuomakunnossa....se sanoi että mulle todennäköisesti tulee joku kattomaan mua ja Hössä...ja että mä tunnen jonkun joka tuntee tosi hyvin sen ihmisen joka tulee mua ja Hössöä kattomaan ja että ne meinaa hihitellä sen ihmisen kanssa.....jaaaa.....mul on yks aavistus kuka se on mut mun tarvii siitä sitten puhua later...

Ollaan me Hössön kanssa vähän herkisteltykin....taikka siis ....Hössö hiipii mun viereen nukkumaan ja hivuttautuu ihan liki ja sitten meitsi hermostuu kun hiki pukkaa turkkiin ja sitten joko alan painimaan tai vaihdan nukkumapaikkaa...Hössö sanoi että olen jotenkin tunnevammanen...etten ymmärrä naisia....ahaa just joo...musta tuntuu ettei kukaan kolli loppupeleissä tajua naisia vaikka kuinka yrittäis ja jos on kissajumala olemassa niin se kyl niinkuin tietää että meitsi on ihan tosissaan yrittäny tajuta ...

Mut ei se haittaa...meil on kivaa silti yhdessä...on ainakin painikaveri ja kyl' mä niinkuin oikeesti olen ihan foerver löööööv tohon Hösanderiin...ei voi mitään...

Mami sanoi että se laittaa huomenna jotain kuvia ...hrphm...taikka siis auttaa mua laittamaan kuvia tänne että voitte katella sitten...

-LEEVI-